30 Ağustos 2010 Pazartesi

ingilterede yasarken...

     Aslinda yazmaya  4 sene once baslamaliymisim.Ingilterede gecirdigim yillari...Zaten hicbirseyi zamaninda yapmiyorum.Insanoglu cakmagi  icat etmis,ben hala cubukla ates yakmaya calisiyorum.O derece geride kaldim.Tas devri insaniyim ben.Ruhum  varos.Ingiltereye gittim diye burjuva sanmayin.Yakinimdan gecmez.Orada varos bir muhit buldum kendime.Sokak cetelerinin gayet aktif oldugu,gecenin bir saatinden sonra sokaklarda dolasmanin tehlikeli oldugu yerlerde kaldim.Rahatlamistim:-)
Daha sonralari kisa bir surede olsa londra`nin zengin bir muhitinde yasadim.Komsumuz olan eliz teyze ile o zaman tanistim.Ismi elisabethmis ama ben ona kisaca eliz teyze diyordum.Bu kadini ilk gordugumde gozum biryerden isiriyordu ama hatirlayamadim.Neyse bu kadincagiz her sabah ben kursa giderken  balkonlarindan birine cikip gunaydin oglum allah zihin acikligi versin derdi.Bende sagol teyze allah razi olsun derdim.Bu iste bir gariplik var degimli?Bana da oyle geldi.Dedim ya o zamanlar bilmiyordum kim oldugunu ta ki ingiliz parasinin uzerinde resmini gorene kadar:-)Cok tatli mutevazi bir kadin.Para onu bozmamis.Velhasil-i kelam biz kraliceyle ahbab olduk.Bildigin gibi degil.O siralar onun turkiye`ye gitme durumlari vardi.Easy jet`lemi
gideceksin teyze?dedim.Yok evladim bizim gemi var onunla gidecegim dedi.Vay babanin sarap canagina...
dedim.Parani gozu kor olsun.Istanbulda gidip gorebilecegi yerlerle ilgili tavsiye istedi.Istanbul`a ayak basar basmaz topragi op dedim.Kutsal toprak orasi dedim.Sonra oradan dogruca  bizim eve gec valide sana borek acsin misafir etsin.Turk misafirperverligini bir gor dedim.Birde benden herkese selam soyle dedim.Alisveris yapacagin zaman yabanci oldugunu caktirmamaya calis yoksa aldigin seyin degerinin 2-3 kati fazla odersin ayakta operler dedim.Alisveris icin birkac tanisin adresini verdim.Muhtarin selami var dersen indirim yaparlar dedim:-)cokmu uctum?Neyse bu turkiye`ye gitti geldi.Sarayina bir suru hali falan almis.Bizimkiler bunu kraliceler  gibi agirlamislar.Sonucta bizim eliz teyze cok memnun kalmis.Bir daha ki sefere marmarise barlar sokagina  gitmek istiyormus.Git ama dikkatli ol.Taciz etmesinler dedim.Hem sen yasli basli kadinsin ne yapacaksin marmariste?Iyisimi  sen konya`ya ,mevlana turbesine git.Belki feyz alirsin dedim.Birde bana
mevlana kim demesin mi.Tepem atti.Lan dedim.kralice olmussun ama insan olamamissin.Sabah aksam sarayda alemindesin.Dunyadan bihabersin.Internet yokmu sarayda?Cahil kari dedim.
   Bu sozlerimden sonra uzun bir sessizlik oldu.Sonrasinda kralice sadece 3 kelimeyle yanit verdi.
fuck off maaan...O gun bugundur aramiz bozuk.konusmuyoruz.
Gokten 3 elma dusmus...Elmalarin biri senin,biri benim biride  bu hayal kahramanimin olsun.

not:Burada hikayede sadece ingilterede yasadigim ve yasadigim bolgelerle ilgili anlattiklarim dogru.rahat ol:-)

Hiç yorum yok: