8 Eylül 2010 Çarşamba

Anladın Sen Onu...

     Gün boyunca internette boş boş gezip ,bir bok yapmıyorum.Aslında gündüz vaktin var,  yaz işte  değilmi?Sonra da   akşam olunca  adam gibi uyuyamıyorum.Vampir gibi geziyorum aq.Ne hikmetse siktimin ilhamı akşamları geliyor.İstesem gündüzde yazarım ama sanırım
tembellik yapıyorum.Neyse şimdi yazıyorum işte.Merak ediyorum da  kaç kişi benimle  aynı durumda?Yine bir bayram üstü ve benim yine içim buruk. Kaç yıl oldu bayramları türkiyede geçiremedim.
Her zaman bir aksilik çıkıyor.Aslında bayramları türkiyede geçirsemde yapabileceğim pek birşey yok.Akraba ziyareti desen sülalenin neredeyse tamamı karadenizde.Biz istanbulda
yaşıyoruz.Bir bakıma iyi oluyor.Herkes istanbulda olsaydı akraba ziyaretinden kafamı
kaldıramazdım.
Arkadaşlar desen eskisi gibi bir ortam kalmadı.Zaten birçoğu evlendi.Evli olmayanlarıda, kafalarına göre belki manitalarıyla planları var.Kimseye ayak bağı olmak istemem.Birde bayramın istanbuldaki ulaşım boyutu var.Hatırladıkça sinir oluyorum.Bayram zamanları,belediye otobüslerinin beleş yada indirimli oluşunu fırsat bilen istanbulluların balık istifi halleri ve bazen benimde bu istifin arasında olduğum zamanlar aklıma geliyor.İstanbulun anadolu yakasında yaşıyorsanız bu tür şeyler size yabancı olmamalı.
Bu yüzden bayramın ilk iki günü yakın yerler hariç hiç dışarıya çıkmazdım.
Kabus günlerdi.İstanbul için bugün bile bu durumun değiştiğini sanmıyorum.Bütün bunlara rağmen istanbulu çok seviyorum .Bayramları çok takan biride değilim ama yinede bu dönemlerde  vatanından uzaklarda olmak insanın içini burkuyor.Zaten benim için burada bayram falan yok.İstanbuldayken kaybetmiştim o ruhu.Çocukluk zamanlarımda güzeldi bayramlar.Adamın birinin dediği gibi ,biz büyüdükte kirlendi dünya.Öyle harbiden.Bu yazı o ruhu kaybetmeyenlere gitsin.Neyse çöktü bana yine ikizler burcunun karamsarlığı.
Uyuz oluyorum bu ruh halime...Galiba ben ülkemi özlüyorum bayramlar bahane.hepinize mutlu ve huzurlu bir bayram diliyorum.

5 yorum:

zey0zey dedi ki...

sende gece yatmaz sabah kalkmazlardansın he =)

Yorma Beni dedi ki...

o soyledigin laf dunyada ilk kez benim icin soylenmis.telif hakki var.her yerde kullanma sakin:-)

Miss maria dedi ki...

Bıraksalar bende gece yatmaz sabah kalkmazz olucam da bırakmıyorlar...

Yorma Beni dedi ki...

iyi birsey degil.gecenle gunduzun birbirine giriyor.sadece su an icin hayatimda bir duzen yok.yapacak bir iste olmayinca boyle oluyor.bu durumu degistirmeliyim.gece uykusu onemli.sen benim yerimede uyu.

Miss maria dedi ki...

Tamam bugün istifa ettim senin içinde bol bol uyurum artık :)