15 Ekim 2010 Cuma

Ben:En İyi Arkadas

    Büyük şehirde büyümenin bazı avantajları olduğunu düşünüyorum.Mesela daha gözü açık oluyorsun.Saf ve temiz anadolu çocuğu havasından eser kalmıyor.Bence normal.O kadar çok
çakalın arasında büyüyüp, binbir türlü üçkağıdı gördükten sonra tabiki  herkese ve herşeye
karşı daha önyargılı oluyorsun.Ne iş lan?Acaba bu işin altında bir dümen mi var? tarzı düşünceler hep aklının bir yerinde kalıyor.
Böyle bir ortamda arkadaş seçimlerinde haliyle daha seçici oluyorsun.En iyi arkadaş kavramında,ön yargılardan uzak olan tek grup sanırım çocukluk arkadaşlarındır.Beraber büyüdüğün,aynı mahallede yaşadığın,aynı okullara gittiğin arkadaşların  dışardan daha sonra edindiğin arkadaşlarına göre daha avantajlıdır.Bu durum tabi ki herkes için  geçerli değil.Yıllar yılı en iyi arkadaş sınıfına koyacağın birini bulamayabilirsin.Mahallenin bütün çocukları senin için sadece arkadaştır.Belki yıllar sonra hiç ummadığın biryerde iyi bir arkadaş bulabilirsin.Eğer bütün hayatın boyunca birini bulamadıysan belki sende bir anormallik vardır.Her insanın hayatında zor dönemleri olur.Çevresinde dertlerini yada hayallerini anlatabileceği birilerini ister.Umarım herkes böyle birilerini bulmuştur.
    İnsanlar çeşit çeşittir.Herşeyi herkese anlatamazsınız.Neyse ki benim hayatımda gerçekten arkadaş diyebileceğim birden fazla insan oldu.Hepsi de  değişik karakterlerde, iyi kalpli,dürüst,sır tutmayı bilen ve arkadaşı için herşeyi yapabilecek insanlardı.Bütün bu özellikleri bir arada bulunduran birilerini bulmak zor.Mesela herkes sır tutmayı bilmiyor.
Bunlar içinde hangisi sır tutmayı biliyorsa onunla dertleşiyordum.Diğer özellikler hepsinde vardı.Ben arkadaşlığa çok değer veren biriyim.Bunun sonucunda inanıyorum ki böyle arkadaşlarım oldu.
Hayatın şu an beni getirdiği noktada artık çevremde iyi arkadaş diyebileceğim kimse yok.Hepsini ülkemle beraber ardımda bıraktım.İşte böyle arada sırada blogda birşeyler yazıyorum da avunuyorum.Siz elinizdekilerin kıymetini bilin.Aynı zamanda çevrenizdeki kurtlara ve çakallarada dikkat edin.
 
   Aristo demiş ki:Gerçek bir arkadaş,iki gövdede yaşayan tek bir ruhtur.

1 yorum:

Miss maria dedi ki...

Burayı çok özlemişsin belli tabi buralarda seni özlemiştir...

Sıkma güzel canını emi beni fazla tanımıyorsun bende seni canın sıkılırsa anlatmak istersen yazarsın :)Bazen hiç tanımadığımız birine her şeyi daha kolay anlatırız.. Sözz aramızda kalıcak ...