14 Kasım 2010 Pazar

Gönül İsterdi ki Bizde Uzaya Çıkalım

Şimdi sevgili arkadaşlar böyle bir konu başlığının altında bu adam ne yazmış diye merak edip açıverdiniz benim sayfayı.Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz.Öncelikle söyleyeyim sarhoş falan değilim.Şöyle eğlenceli bir yazı yazayım dedim.
Bu sıralar çok yazmıyorum ya tamamen salmış değilim yani.İnsan hayalleriyle yaşar derler ya bunu diyen benim için söylemiş.İnanıyorum ki gelecekte bu hayallerimden bazılarını gerçekleştirebileceğim.Bazılarınız münasip olmayan bir taraflarıyla gülüyorda olabilir.
Önemli değil ama madem güleceksiniz ağzınızı kullanın.Bugüne kadar
 şansmı demeliyim, kader kısmet mi demeliyim bilmiyorum ama bir
şekilde bazılarını gerçekleştirdim.Bu arada hayal edin derken astronot olup, jüpiterin halkalarında oturupta demli bir rize çayı içmeyi hayal edin demiyorum.Akla mantığa uygun olsun.Tamam kabul ediyorum.Halkalara oturmak zor ama çayda ısrarcıyım.Biz türküz yapamayacağımızdan değil jüpiter uzak ya şimdi kim kalkıp uzay mekiğine binip jüpitere gidecek.Anasının nikahı:-)Hedeflerinize varmak için o doğrultuda çalışmak lazım.Jüpitere mi gideceksin önce mekiğin kaportayı sanayide yaptır.Arkaya bizim veciz minibüs yazılarından birini yazdır.Örneğin rahmetlide sollardı gibi.
Sonra eski bir murat 131 bul.Onun motorunu bizim mekiğe tak.Birde orhan yada ferdinin bir kasetini bulup teybe taktınmı al sana canavar gibi türk malı
mekik.Tabi zevkine göre aksesuar kullanabilirsin.Ne bileyim iç dizaynı için 2 oda, 1 salon tuvalet,banyoya jakuzi falanda ekleyebilirsin.Şimdi diyorsunki ne manyak adam ya.Neden olmasın lan.Hem bir düşünsene bizim milli mekiğin astronotlarını.Pala bıyıklı, göğüste kıllar görünecek şekilde dizayn edilmiş astronot elbisesiyle uzaya çıkıyorlar.Bizim elbise öyle amerikalıların yada ruslarınki gibi palyaço elbisesi olmayacak tabi.Hem bizim elbisede kask falanda takmak yok. ne lan öyle.Maçoyuz biz.
Bizimkiler kasksız ,saçlar jöleli, elbet elbisenin sol tarafında kalbin üzerinde
milli takım formasında olduğu gibi türk bayrağı ve bizim olmazsa olmaz aksesuarımız her birinin elinde tesbih şıngır mıngır sallaya sallaya uzaya gidiyor.Duygulandım...Birde bizim bu astronotlara bolu mengenli bir aşçı bulmak lazım uzaya göndermek için.Yol+ssk.Bizimkileri öyle proteinli pakette  hazır gıdalar falan kesmez.Halis mulis yemek isterler.Karnıyarık,tas kebabı ve pilav gibi.Tuvalete gerek yok aslında bütün uzay senin.Hem bakarsınız benim bu yazıyı okuyan birilerine ilham olur yapar bizim mekiği.Hadi göreyim sizi.Fikir benden yapmak sizden.iyi bayramlar.

1 yorum:

Miss maria dedi ki...

Eheheh sabah sabah çok iyi geldi çok eğlencili bir yazı olmuş:)