6 Kasım 2010 Cumartesi

Gurbet Elde Bir Hal Gelebilir Başınıza:Londra

    Londra'ya  ayak basmadan önce dünya üzerinde sempati duyduğum milletlerden insanlarla karşılaşacağımı  biliyordum.Ne de olsa dünyanın her yerinden insan var diyordum.Halkların kardeşliğine inanan biri olarak
yeni insanlarla farklı kültürlerle karşılaşacaktım.Keşke bunlardan bazılarıyla hiç karşılaşmasaydım da bunlar hakkındaki sempatimi yine muhafaza edebilseydim.Neyse artık çok geç.Bu halklardan biri brezilyalılar.
Öncelikle bir çoğu türkiyedeyken  televizyonlarda izlediğimiz rio karnavalı kızları gibi değiller:-)Benim karşılaştığım çok sayıda kızdan sadece birkaç tanesi güzeldi.Ayrıca birçoğu kilolu:-)Hayallerinizi yıktığım için özür dilerim arkadaşlar ama maalesef durum bu.Benim sinir olduğum nokta tabi ki bu değildi.Birçok brezilyalıyla aynı ortamda çalıştık.Biz türkler inanın verilen işi en iyi şekilde yapmaya çalışırken bunlar arazi olmanın binbir yolunu arıyorlardı.
Ayrıca birçoğu felaket derecede çıkarcıydı.Diğer bir millete kolombiyalılar.
Kardeşim bu latin amerikanın toprağındamı birşey var bilmiyorum ama birbirlerine yakın karakterdeler.Bunların kızlarıda bizim türk erkeklerini kafalayıp paralarını yemeye bakıyorlardı.Biraz daha dikkat.Gelgelelim uzak doğulu kardeşlerimize...Koreli ve japonları çok severdim.Onlar latinler gibi değil fakat çok içe kapanıklar.Ayrıca korenin erkeklerine dikkat.Çünkü çok sayıda gay var.Bana uyar diyorsan o zaman başka ama bana uymaz.Neyse
sonuçta uzak doğulular daha mülayim tipler gibi geldi bana.Tabi bütün latin amerikalılar böyle diyemeyiz ama benim karşılaştıklarımın birçoğu böyleydi diyebilirim.Seks hakkında birşeyler söylemek gerekirse millet ayırt etmeden hepsiyle olma şansın var.Tabi eğer seni beğenirlerse...

3 yorum:

Miss maria dedi ki...

Nerelerdesin sen özlettin kendini başına bi hal geldi sandık..

Yazıya gelince güzel olmuş en yakın zamanda bende londraya gicem sayende gitmeden bilgim dahada kuvettleniyo:D

zerofeelings dedi ki...

uzak doğulular pek bir mülayim ve içlerine kapanıklar nedense, evet.

bir de biraz gelenekseller galiba.

Adamın biri dedi ki...

Onların kültürleride öyle en azından içip kafayı bulana kadar:-)