21 Aralık 2010 Salı

Ne istersen o

Efkarlıyım bu akşam.Sadece yazmak istedim.Neden,niçin diye düşünmeden.İçtimde geldim.Çakır keyifim yine.Bazen böylesi daha iyi diye düşünüyorum.Canım sıkkın yine.Ne zaman değildi ki...Hayatımda yaptığım hataları düşünüyorum.Onlardan 3.boğaz köprüsü olur.Belki de geçer bile.
Hiç ama hiç ayılmak istemiyorum.Dolaptaki yedi  biradan birini de bu satırları yazarken götürmeyi düşünmekteyim.
Şu ortamda birilerinin bu yazdıklarımı okumasıda garibime gitmeye başladı.Aradığını hiç bulamayan bu arayış içinde sayısız hatalar yapan kader arkadaşlarım...Ben gidip şu birayıda açayımda sonra yazıya devam edeyim.
Belki yarın aq ben ne yazmışım kafam iyiyken  kaygısı olmadan yazıyorum.
Aslında sabaha kadar yazmak istiyorum durmaksızın.Ne kadar çok şeyi özlüyorum.Hayatın boyunca birşeyler ararsın.Bazıları aradığını bulur;bazılarıda labirentin içinde kaybolur.Karşısına çıkan herşey sahtedir.Hiçbir zaman aradığını bulamaz ama üzülmeyin işin iyi tarafı hangi kısımda olduğumuzu bilmiyoruz.Filmin sonunda göreceğiz.Öyle içmek istiyorumki bir daha ayılmak istemiyorum.
Sağolsun zeki müren de şarkılarıyla yardım ediyor .Daha ne olsun.Bir yılı daha
bitiriyoruz.Bakalım gelecek yıl neler getirecek.Umarım güzel şeyler getirir.Ben
o gecede içebildiğim kadar içeceğim.Kendimi, nerede olduğumu unutturacak kadar içeceğim.Bu da böyle bitsin.

13 Aralık 2010 Pazartesi

Beni oku

Bugünlerde kendimi iyice saldım.Saç ve sakal birbirine girdi derler ya tam olarak öyle sayılmaz ya neyse.Saçlar 3 numara civarı.Bu arada kısa saçı sevdiğimide öğrenmiş oldunuz.Saç olmadığından değil.Haddinden fazla var.Sadece benim saçım dalgalı olduğu için uğraşamıyorum.Sakalı saldım çayıra.Benim sakallarda kızıl siyah karışımı birşey.Hani bazen düşünüyorum barbarosla akrabalık falan varmı diye.Neyse ki bu kızıl renk olayı saçlara yansımamış.Saçlar simsiyah olarak hayatıma devam ediyorum.Benim face profilindeki hacı abi gibi oldum.Buradan bakabilirsiniz.Aslında onun kadarda yok ya.Daha 3 hafta falan oldu sakalı kesmeyeli.
Hacı abi dediğime falan bakmayın hacı falan değil o.Zaten müslümanda değil.Bildiğin rus.Zamanında çok pis içermiş.Kumar oynamayıda çok severmiş.Bunların yanında bir özelliği daha varmış ki bütün dünya onu bu özelliğiyle tanımış.Ne özelliğimi varmış?
Bu güzel insan çok güzel yazılar yazarmış.Sadece rusya da değil bütün dünyada onun yazdıklarını okuyan çok sayıda hayranı varmış.Neyse bu hacı abinin reklama da ihtiyacı yok zaten.Bilen biliyor.Yok eğer hala da bilmiyorsan benim face'teki profil resmini tarayıcıdan al.Götür bir kitapçıya resmi göster ve  de ki Ben bu hacı abinin bir kitabını istiyorum.
Onlara sana bir tane verirler.İyi şanslar.Her ne kadar şu sıralar boşlasamda kitap okumayı çok seviyorum.Kitaplar yalnızlığı paylaşan iyi dostlardır.