13 Aralık 2010 Pazartesi

Beni oku

Bugünlerde kendimi iyice saldım.Saç ve sakal birbirine girdi derler ya tam olarak öyle sayılmaz ya neyse.Saçlar 3 numara civarı.Bu arada kısa saçı sevdiğimide öğrenmiş oldunuz.Saç olmadığından değil.Haddinden fazla var.Sadece benim saçım dalgalı olduğu için uğraşamıyorum.Sakalı saldım çayıra.Benim sakallarda kızıl siyah karışımı birşey.Hani bazen düşünüyorum barbarosla akrabalık falan varmı diye.Neyse ki bu kızıl renk olayı saçlara yansımamış.Saçlar simsiyah olarak hayatıma devam ediyorum.Benim face profilindeki hacı abi gibi oldum.Buradan bakabilirsiniz.Aslında onun kadarda yok ya.Daha 3 hafta falan oldu sakalı kesmeyeli.
Hacı abi dediğime falan bakmayın hacı falan değil o.Zaten müslümanda değil.Bildiğin rus.Zamanında çok pis içermiş.Kumar oynamayıda çok severmiş.Bunların yanında bir özelliği daha varmış ki bütün dünya onu bu özelliğiyle tanımış.Ne özelliğimi varmış?
Bu güzel insan çok güzel yazılar yazarmış.Sadece rusya da değil bütün dünyada onun yazdıklarını okuyan çok sayıda hayranı varmış.Neyse bu hacı abinin reklama da ihtiyacı yok zaten.Bilen biliyor.Yok eğer hala da bilmiyorsan benim face'teki profil resmini tarayıcıdan al.Götür bir kitapçıya resmi göster ve  de ki Ben bu hacı abinin bir kitabını istiyorum.
Onlara sana bir tane verirler.İyi şanslar.Her ne kadar şu sıralar boşlasamda kitap okumayı çok seviyorum.Kitaplar yalnızlığı paylaşan iyi dostlardır.

1 yorum:

Miss maria dedi ki...

Şu sıralar en çok ihtiyacımın olduğu şey :) Dün birton kitap aldım hatta :)