21 Aralık 2010 Salı

Ne istersen o

Efkarlıyım bu akşam.Sadece yazmak istedim.Neden,niçin diye düşünmeden.İçtimde geldim.Çakır keyifim yine.Bazen böylesi daha iyi diye düşünüyorum.Canım sıkkın yine.Ne zaman değildi ki...Hayatımda yaptığım hataları düşünüyorum.Onlardan 3.boğaz köprüsü olur.Belki de geçer bile.
Hiç ama hiç ayılmak istemiyorum.Dolaptaki yedi  biradan birini de bu satırları yazarken götürmeyi düşünmekteyim.
Şu ortamda birilerinin bu yazdıklarımı okumasıda garibime gitmeye başladı.Aradığını hiç bulamayan bu arayış içinde sayısız hatalar yapan kader arkadaşlarım...Ben gidip şu birayıda açayımda sonra yazıya devam edeyim.
Belki yarın aq ben ne yazmışım kafam iyiyken  kaygısı olmadan yazıyorum.
Aslında sabaha kadar yazmak istiyorum durmaksızın.Ne kadar çok şeyi özlüyorum.Hayatın boyunca birşeyler ararsın.Bazıları aradığını bulur;bazılarıda labirentin içinde kaybolur.Karşısına çıkan herşey sahtedir.Hiçbir zaman aradığını bulamaz ama üzülmeyin işin iyi tarafı hangi kısımda olduğumuzu bilmiyoruz.Filmin sonunda göreceğiz.Öyle içmek istiyorumki bir daha ayılmak istemiyorum.
Sağolsun zeki müren de şarkılarıyla yardım ediyor .Daha ne olsun.Bir yılı daha
bitiriyoruz.Bakalım gelecek yıl neler getirecek.Umarım güzel şeyler getirir.Ben
o gecede içebildiğim kadar içeceğim.Kendimi, nerede olduğumu unutturacak kadar içeceğim.Bu da böyle bitsin.

5 yorum:

Miss maria dedi ki...

Heyy!
Toparla kendini yeni bir yıl bizi bekliyor. Her şey çok güzel olacak göreceksin; Çok dağıtma kendini toparlan bak ben bile karamsarlığımdan kurtuldum her akşam içip içip ağlayıp zırlasamda polyana gibi takılsamda sen bana bakma yinede unutluyum bu yıl olmayanlar olucak,bulamayanlar bulacak.Her şey çok güzel olacak inan sadece...

Adamın biri dedi ki...

Hadi bakalım.İyi yıllar.

zey0zey dedi ki...

içme bk çok lüks bi günah :p

Adamın biri dedi ki...

Sende haklisin zeyno.Zaten arada bir takılıyorum.Ne dersin kurtarırmıyım paçayı:-)

Miss maria dedi ki...

Nice yıllar güzel bir yıl olsun :)