9 Temmuz 2011 Cumartesi

Bu Kızlarda Bir Tuhaflık Var

Dünyanın en güzel kızlarının ukraynadan  çıktığını duymuştum.Artık inanıyorum lan.Rus kızları alınmasınlar sonuçta onlarda slav ırkından ve onlarda çok güzeller.Hatunlar çalıştığım restorana geldiler.Şimdi size nasıl tarif edeyim.Önce salyalarınızı silin:-)Şöyle kaba taslak tarif etmek gerekirse uzun boylu 1.80 civarı,biri sarışın biri siyah uzun saçlı,gayet cürretkar giyinmiş iki dünya güzeli düşünün hadi bakalım bunların yanındaki tipi hayal edebilecekmisiniz.Yanlarındaki elemanı görseniz kızlara acırsınız.Şahsen ben böyle dünyanın adaletini ... şeklinde bir yorumda bulundum.Ya kardeşim anlamıyorum.Bu hatunların böyle bir tiple ne işi olabilir?Bizim türk kızlarının çoğu yüzünü çevirip bakmaz.O kadar yani.Bu gördüğüm ne ilk nede sondu.Harbiden bu kızların ne derdi varda böyle tiplerle takılıyorlar.Birde eleman o boktan ingilizcesiyle hatunlardan birine yazmaya çalışması vardı ki neredeyse harakiri yapacaktım.Lan sus haddini bil falan:-)Harbiden bu dünyanın adaleti yok.

1 yorum:

Miss maria dedi ki...

Dünyanın en güzel kadınları olabilirler fakat en zevksizleride onlar canım bunuda unutma =)