14 Haziran 2012 Perşembe

Bir arkadaşa bakıp çıkacağım

Lan neredeyse blogger şifresini unutmuşum.O derece uzak kalmışım blog aleminden.Bu iyimi oldu kötümü bilemiyorum ama sanırım biraz değişiklik fena olmadı.Bunca zaman hayatımda çok şey değişti.Kimisi iyi kimisi kötü.Eski yazdığım yazıları okudum.Hatırladıkça tekrar güldüm.Burada yazdığım şeylerden gerçekten zevk alarak yazdım.Ne yazıkki uzun zamandır yazdıklarım kadar renkli bir hayatım olmadı.Yazacak birşeyler her zaman var.Bunları beğenen yada beğenmeyende istemediğin kadar var.Zaten beğenilme gibi bir derdimde olmadı.Paşa gönlün bilir dedim hep.Sadece vakitsizlikten ve içime sinmeyen birşeyi buraya yazmak istememden dolayı yayınımıza bir süre ara verdik diyelim.Bu arada yaşasın rakı, balık, beyaz peynir.Neyse karabatak gibi arada bir uğrarım ben.

1 yorum:

Miss maria dedi ki...

Aaa nerelerdesin sen valla benide geçtin sen ugra yaz özledim yorumlarını, yazılarını =) Yaşasın rakı,balık,peynir roka =)