23 Nisan 2013 Salı

Sonraki Blog Muhabbeti

Bir süredir canım fena halde iyi ve başarılı blog yazarları bulup okumak istiyor gel gör ki nereden bulacağımı bilmiyorum..Blogger bizleri düşünüp sağolsun sayfanın sol üst tarafına koyduğu sonraki blog  seçeneği ile hayatımızı kolaylaştırmak,bizi de bu eziyetten kurtarmak istemiş ama eziyetin kendisine dönüşmüş.Ya birader özenlemi seçteniz bu blogları?Hep aynı ve hep boktan ya.Ulan o kadar zamandır tıklıyorum azimle arıyorum yok birader.Dönüp dolaştırıp aynı boktan blogları gösteriyor.Lan bu işin bir yöntemi varda ben mi bilmiyorum acaba?Aramaları kategorilere ayırıp istediğini bulmanın bir yolu yokmu?Varsa bilen söylesin.Artık şüphelenmeye başladım blogger bu sayfası gösterilenlerden paramı alıyor acaba?Hayrına birkaç tane iyi blog koyun oraya da okuyalım aq.Zaten beğendiğime yorum yazıyorum.Bloguna güvenen yazsın söz okuyacağım.Hadi göreyim sizi.

Hiç yorum yok: